Eredetiek a termékek?
- Minden termékünk eredeti. Alap, közép és felső kategóriás cipők találhatóak a kínálatunkban.
Mennyi idő a kiszállítás?
- A termékeink készleten vannak, azonnal tudjuk postázni őket, így 1-2 munkanap alatt, az MPL futárszolgálat segítségével a vásárlónál van a kiválasztott áru.
Mennyibe kerül a postaköltség?
- Házhozszállítás, MPL postapont vagy MPL csomagautomata esetén egységesen 1990 Ft.
Mi a teendő, ha kicsi/nagy a megrendelt termék?
- Minden terméket kicserélünk, amennyiben az nem volt használva, csupán szobai körülmények között próbálva, ezáltal új termékként kapjuk vissza. A 14 napos elállási jog érvényesítése esetén, a jelzéstől számított 14 napon belül a termék árát visszautaljuk. A visszapostázás költsége a vásárlót terheli. Ha nem talál a vásárló a számára megfelelő csere terméket, akkor a visszapostázás után visszautaljuk részére a vételárat.
Egyesületre vagy cégre tudok számlát kérni?
- Természetesen igen! A kasszaoldalon, a „megjegyzés” szövegdobozba vagy a számlázási címhez kérjük beírni a szállítási címtől eltérő számlázási adatokat.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
- Kétféle fizetési módra van lehetőség: OTP Simple Pay illetve utánvétes fizetés.